Saturday, June 19, 2021

SIHIR ULAR

 


Sihir ular dalam mimpi .

Saya pernah mimpi bermimpi ular .Dalam mimpi tu ular warna hitam tapi tak besar. Dalam mimpi tu ular tu patuk jari saya .... Wooo ni dah kurang ajar. Dahla kecik pastu berani nak patuk patuk orang yaaaa .....

Selepas mimpi tu saya buat tak tahu ke laaa.... Ingat tu hanya mimpi jee....tapi sejak hari tu saya rasa macam nak kawin terus...nak kawin dengan seseorang yamg saya kenali  . Masa peristiwa ni memang tengan bujang ....Aikk pelik juga  apasal apooo.....

Saya nak citer sikit ....Sebelum mimpi ular tu tersebut kawan emak berminat nak jadikan saya ni menantunya. Saya menolak sebab masih muda kata saya..Tak nak lah tak sedia ...

Selang beberapa hari saya mimpi ular patuk saya tu hingga rasa nak kawin dengan anak dia. Tapi Allah maha kuasa .... Saya jadi hairan dengan perasaan saya ...yelah mana taknya ... Tak cinta tak rindu ..alih alih rasa nak kawin dengan dia .... pelik betul rasa tu ...

Saya rasa tak sedap hati terus buat scan diri dan buat rawatan diri sendiri....

ALHAMDULILLAH semua kembali seperti biasa perasaan nak kawin tu sudah tiada .Kawan mak tu saya jumpa tapi saya buat biasa sahaja...lawan sihir dengan batin tak perlu gaduh gaduh kan..Nanti dia malu sendirilah kan .....

Kalau kena sihir saya bagi tip mudah 


Ambil air kosong bacakan Al fatihah 7x ,Ayatul Qursi 7x Niat....


Buat minum dan mandi sekali....

Cuba 


Boleh hubungi saya Master Syed 

KLIK SINI WHATAPPS SAYA


No comments:

Post a Comment